loading...
malasabad.ir || مـلـس آبـــاد
مــســیــــح بازدید : 37 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

ﺭﻓﺘﻢ ﻣﻐﺎﺯﻩﺩﻭﺳﺘﻢ..ﺩﯾﺪ ﻡ ﯼﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﺎﮐﯽ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ،ﻟﭗ ﺗﺎﺑﺸﻮ ﻣﺤﮑﻢ
ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺭﻭﻣﯿﺰ، ﺑﻪﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖﮐﻪ ﻟﭙﺘﺎﺑﺘﻮﻥ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﻮ نمیخوام
فروشنده: چرا
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻟﭗ ﺗﺎﺏ ﻗﺪﯾﻤﯿﻢ ﻭ ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦﺑﺮﯾﺰﻡ
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ : ﺧﺎﻧﻢ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ، ﻣﯿﺸﻪ ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦﮐﺎﺭﻭﺟﻠﻮﯼ ﻣﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ بدین …
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﺎﺷﻮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩ، ﯾﻪ ﻣﻮﺱ ﻫﻢ ﺍﺯﮐﯿﻔﺶ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ
ﺭﻭﯼ ﻓﺎﯾﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮﺵ ﺑﺎ ﻣﻮﺱ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﺮﺩ ﻭ cut رو انتخاب کرد
ﻣﻮﺱ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻟﭗ ﺗﺎﺏ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩ
.ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ ﻣﻮﺱ ﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻟﭗ ﺗﺎﺏ ﺟﺪﯾﺪﻩ ﻭﺻﻞ ﮐﺮﺩ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ  PASTE رو زد!!!!

ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩ ﻣﺮﺩ :|





دیشب داشتم کتاب میخوندم برق رفت

 

یه نیم ساعتی زیر نور چراغ قوه گوشیم کتاب رو خوندم

 

تا برق باز بیاد

 

این نیم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش میزنم

 

میگم ما زیر نور چراغ قوه به بدبختی کتاب میخوندیم

 

اونوخ شما اینجوری !!!

 

*

اسگل اسم پرنده نیست.

 

.

 

.

 

.

 

دوست دختر منه که ساعت ۴ صبح بیدارم میکنه میگه

 

پـــــــــــــــــاستیـــــــل میـــخــوام

*

پنج شنبه که رفتم امتحان بدم،قبل از ورود به جلسه بهمون بیسکویت و آبمیوه و آب معدنی دادن.

 

من خودم به شخصه دچار تردید شدم که دیگه برم کنکور بدم یا نه

 

بقیه رو نمیدونم

*

آغاﯾﻪ ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩ ﯼ ﻣﺸﮑﻼﺗﻪ!!

 

ﺑﺪﺷﺎﻧﺲ

 

ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ

 

ﺗﻨﻬﺎ

 

ﻣﺸﺮﻭﻁ

 

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ

 

ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻬﺶ،

 

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺁﻫﻨﮓ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯﺵ ﭼﯽ ﺑﻮﺩ؟ ؟.

 

.

 

ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺁﺭﻭﻣﻪ . . ﻣﻦ ﭼﻘﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ .اصن روحیش توی حلقم J

*



 



 

ما امتحان داشتیم یکی از مراقبا اومد کنار من وایساد منم میخواستم امداد غیبی بگیرم نمیشد بعد بهش گفتم خسته نباشین اینم از من خوشش اومد بهم گف :کدوم سوالا رو ننوشتی ؟منم گفتم بهش و یه ۸ نمره ای کمکم کرد (دستش درد نکنه )

بعد میخواست بره اخر سالن پا گرفتم جلو پاش پخش زمین شد(ببخشید از عَمد بود )

تا یاد بگیره گول ظاهر ادما رو نخوره

ولی خیلی صحنه جالبی بود

 

*

معلم دینی پااااارسال یه بار سرکلاس ﮔﻔﺖ

 

ﺧﺪﺍ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺑﯽ دلیل ﺧﻠﻖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ

 

ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:

 

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ:|

*

رفته بودیم خونه یکی ازاقوام

 

ک خیلی هم رودربایستی دارم باشون خواست واسش خط چش بکشم!

داشتم کارمومیکردم این خانومه هم واس خودش حرف میزد خاستم بگم یه لحظه چشتو ببند،گفتم یه لحظه دهنتوببند!

اخه یکی نیس بگه خوحرف نزن ک منم سوتی ندم دیه!

دقت کنین اون خانومه مادرمخاطب خاصه داداشمه،خخخخ!

ایا دخترشونوب مامیدن؟

ایانفهمید اشتباهم لپی بود؟

ایانباید دهنمومیبستم؟

ایااون بایددهنشومیبست؟

*

یه روز استادمون برگه های میان ترم تصحیح شده رو آورده بود تا به بچه ها بده،

 

بعد از توزیع اوراق به بچه ها، استاد میگه : این کیه اسمشو بالا برگش ننوشته؟!

 

خیر سرش ۱۶ هم شدههیشکی جواب نمیده!

دقه بعد میگه دست خطشم شبیه خودمه؟!!!

 

اِ این که کلید سؤالاست که!!!!

 

استاد برگه ی کلید سؤالات رو هم تصحیح کرده بود به خودش ۱۶ داده بود!

*

 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻰ ﺑﻰ ﺳﻮﺍﺩﻯ ﮐﻪ ﻣﻴﮕﻔﺖ : ﻋﺸﻖ ﭼﻬﺎﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺨﺮﺵ ﮐﺮﺩﻥ …. ﻭﻟﻰ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ :

( ﺭ ﻑ ﻯ ﻕ )

ﻳﻌﻨﻰ عــــــــــــــــــــــشـــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

*

به نظر من آدم باید دلش پاک باشه حموم و اینا بهونس!…..

*

به سلامتی اون سرباز عاشق که تو پادگان از شدت دلتنگی شامشو نخورد

 

بی خبر از اینکه عشقش تو رستوران با یکی دیگه داره شام میخوره….

*

یارو باهام صحبت میکنه میگه اسمم میناست

اسم پروفایلش NA ZA NIN هستش

 

اسم ای دی فیسبوکش ایدا مهربانی….

 

بعد ایمیلشو هم هست المیرا ۶۸

سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا میکنه

… انوقت تو جزییات زده از دروغ بیزارم

 

 

 

*

چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه ؟…

بین بز و خر هم تبعیض آخه ؟

*

شاید خنده دار باشه ولی …

 

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﻣﺪﻩ به زبون خودش ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ، ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻯ ﺩﺭﻳﺎﭼﻪ ﻯ ﺍﺭﻭﻣﻴﻪ یه متن ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﮔﻠﻴﻦ ﮔﺌﺪﺍﺥ ﺁﻏﻠﻴﻴﺎﺥ ، ﺍﻭﺭﻣﻮ ﮔﺆﻟﻮﻥ ﺩﻭﻟﺪﻭﺭﺍﺥ…

 

ﺯﻳﺮﺵ ﻳﺎﺭﻭ ﻛﺎﻣﻨﺖ پاسخ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺁﻯ ﺑﺮﻯ ﺑﺎﺥ ، ﺑﺮﻯ ﺑﺎخ !!!

*

کی اشکاتو پاک میکنه

 

 

وقتی تو پادگانی !

 

 

دست رو موهات کی میکشه…

 

 

وقتی که مو نداری !

 

 

…سلامتی همه سربازا

 

 

*

 

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﯾﮏ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻋﻨﻮﺍﻥ:

 

“ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ .”

 

ﺣﺎﻻ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻨﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﺍﺕ ﻧﻤﯿﺪﻡ!

 

 

ﺍﻵﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﺭﺗﻦ ﻟﯿﻨﺎ ﻟﻮﻟﻪ ﺍﯼ، ﮐﻨﺎﺭ ﺟﻮﺏ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ

*

چند وقت پیش داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم

 

آخرای بازی گفت :

 

یا کیش و مات میشی یا ماشین رو ازت میگیرم :{

 

:|

*

اینقدر تو لپ تاپم ویروس دارم که وقتی

رو یه پوشه کلیک میکنم بعد ۵ دقیقه پیام میده :

شرمنده داداش حواسم نبود کجا کلیک کرده بودی؟؟؟

 

*

آقا قرار بود من دیگه مطلب ضد دختر نذارم

ولی خدایی خودتون قضاوت کنید …

.

.

.

دختره تو فیس بوک پست گذاشته :

بچه ها معنی

I Dont Know

چی میشه؟؟

بعد یه پسر نظر گذاشته و نوشته : نمیدونم …

دختره هم تو جوابش نوشته :

تو که نمیدونی گوه میخوری نظر میذاری :|

 

*

الان داشتم با خودم فکر میکردم کاش ۱۰۰ سال پیش به دنیا میومدم…

اونم تو دهات !

اونوقت به جای پست گذاشتن و گشتن تو اینترنت و اس ام اس بازی و این حرفا

الان تو چمن های سرسبز کنار رودخونه دراز کشیده بودمو

به دختر کوچیکه ی کدخدا فکر میکردم ^__^

هـــعی خدا :(

 

*

یه دختر دایی دارم ۶ سالشه …

اومده بهم میگه : پدرام این شماره ی جدیدمه تو گوشیت سیوش کن

منم خواستم سر به سرش بذارم بهش گفتم :

من کلا شماره ی ایرانسل قبول نمیکنم :))

.

.

.

.

اینم اومد جلو لپمو کشید گفت : منم شماره همراه اولم رو به هرکسی نمیدم جیگر

:|

*

چند روز پیش با دوستم رفیتم رستوران
یه رستورانبزرگ ولی خلوت…
اینقدر خلوت بود که خود کارکنان رستوران هم حوصلشون سررفته بود ….
یهو دوستم بهم چشمک زد
من که اول منظورشو نفهمیدم…
بعد دیدم خیلی حرفه ای داره صدای گربهدر میاره :)))
دیگه خودتون قیافه ی پرسنل رستوران رو تصور کنید:)))
منم که ترکید بودم از خندهخودمو خیلی جدی گرفتمو به صاحب رستوران گفتم :
این چه وضعشه آخه ..؟؟؟ گربه؟؟؟
اونم تو رستوران؟؟
زنگ بزنم اداره ی بووووووق بیاد در رستوران رو ببنده؟؟
بنده خدا افتاد به التماس و معذرت و خواهی و اینا…
{دوستم همچنان با اراده ی مثال زدنی مشغول در اوردن صدای گربه بود… کارکنان رستوران هم با کفش و کفگیر و قابلمه دنبالش بودن :)))}
یهو دوستم صداش گرفت !
همه چی لو رفت…
هیچی دیگه تا جایی که من چشمم کار میکرد دوویدن دنبالش…
سه چهار روزه هم ازش خبری نیس =)))

*

پسر داییم اس ام اسداده :

اگه کسی عاشق تو باشه بهت میگه :

اگه اتفاقی واست افتاد من میمیرم!

ولی اگه کسی رفیقت باشه بهت میگه :

اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته …

من که کلا از این اس ام اسهای چرت خوشم نمیاد بهش اس ام اسدادم :

حالا تو عاشقمی یا رفیقم ؟؟؟

جواب داده : ببین من پسرداییتم !

حاضرم بکشمت ولی اتفاقی واسه خودم نیفته !

 

*

چند روزه وقتی میام اینترنت بابام میاد کنارم مچم رو سفت میگیره …

 

بعد ۵ دقیقه خوابش میگیره…

 

بش میگم بابا ایم کارا چیه؟؟

 

میگه تلویزیون گفته : فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها نگذارید شکلک

 

من ::|

*

صفحه ی کامپیوترم رو بعد از سالیان سال تمیز کردم …

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

تازه فهمیدم دوست دخترم خال نداره!

*

گفت و گوی دو دختر که امروز تو تاکسی شاهدش بودم :

 

- میگم نرگس فرق سرچ با دانلود چیه؟؟

 

+ فرق خاصی نداره سرچ انگلیسیه ولی دانلود آمریکاییه :|

 

- خوب معنی دوتاشون چی میشه؟؟

 

+ فکر کنم همون اینترنت خودمون باشه

 

- وای نرگس تو مخ کامپیوتری ….

*

چند روز پیش مهمون داشتیم

 

بعد یه دختر ۲۰ الی ۲۵ ساله مجرد هم تو مهمونا بود

 

کلی سر به سر داداش کوچیکم (دهه هشتادی – گودزیلای تمام عیار) میذاشت

 

بعد به داداشم گفت : خاله رو چقد دوس داری؟؟

 

این داداش منم نه گذاشت نه برداشت گفت :

 

آخه اگه دوست داشتنی بودی که اینجا نبودی !

 

خونه شوهرت بودی داشتی جوراباشو میشستی :)))

 

:|

 

=)))))))

*

تنها دوست دختر پاک و نجیب و وفادارم …

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

تو جی تی آی GTA بود !

 

که اونم زدم با ماشین لهش کردم :{

*

خوش به حال دهه هشتادیا !

 

مربی مهد کودکشون رو صدا میکنن :

 

پریسا جون … الهام جون … مریم جون … زهره جون …

 

والا ما یه خانوم داشتیم اسمش

 

شمس النسا عبدالقادری بود :|

 

از این سیبیلو ها :{

*

به یه سری ها هم باید گفت :

 

سنگ

 

کاغذ

 

هررررررری !

*

پسره انواع و اقسام خلاف بزرگ و کوچیک رو تو سابقش داره …

 

بعد اومده واسه دوست دخترش پست گذاشته :

 

بهشت را بدون تو نمی خواهم :|

 

آخه کشمش تو باید ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۲ امام و جمعی از شهیدان رو واسطه کنی

 

تا رات بدن جهنم !!

 

اونوقت بهشت رو نمیخواهی؟؟؟

*

آخرش نفهمیدم جریان چیه …

 

کل عمرت میگردی یه دختر خوشگل واسه پیدا نمیکنی …

 

ولی شب عروسیت همه ی دخترای خوشکل فامیل

 

دسته به دسته با نظم و ترتیب یه جا نشسته

*

چند روز پیش یه شارژر گرفتم ساخت دست برادران چینی !

 

نه تنها گوشیمو شارژ نمیکنه …

 

تازه شارژ گوشیمو هم کم میکنه

 

:|

 

فکر کنم باتریمو خالی میکنه

 

هرچی توشه میفرسته تو شبکه ی برق شهری = ))))

*

میگم این چینی ها هم خیلی اذیت میشن ها …

 

چون

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

به زبون چینی فکر میکنن :)))

 

خیلی سخته خدایی :))))))))))))

*

چه وضعشه آخه !!!

 

وقتی یه خانوم زیاد کار میکنه

 

مردم میگن : داره مثل یه مـــرد کار میکنه !

 

ولی وقتی یه مرد زیاد کار میکنه میگن : داره مثل خــــر کار میکنه!

*

یه همسایه داریم یه هفته اومدن این محله …

 

لا مصب از وقتی اومدن همه ی اعضای خانواده ی ما مریض شدن :|

 

هی دم به دم میرن دستشویی

 

من که فکر کنم سنگ کلیه و سنگ مثانه رو با هم گرفتم …

 

داداشمم که گلاب به روتون وقتی صب میره دستشویی عصر میاد بیرون !!!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

همه ی اینا به خاطر اون مودم وای فای خونشونه که فقط تو دستشویی آنتن میده =))))

 

 

*

خدایی یه سوال از خانوما داشتم

 

.

 

.

 

.

 

.

 

انصافا با دهن بسته نمی تونید ریمل بزنید؟

 

ینی در توانتون نیست؟؟؟ :)))

 

*

یه مرد خوب وقتی همسرش داره لاک میزنه …

 

.

 

.

 

.

 

باید بگه : عشقم بده دست راستتو من لاک بزنم ^_^

*دوران راهنمایی یه دختره یه پاکت کوچیک بهم داد…

 

منم انداختمش تو صندوق پست

 

اولین باری که یه دختر بهم گفت بیشعور همون روز بود

*

احساسی که دخترا به پسرایی دارن که ابرو برداشتن دارن …

 

همون احساسیه که

 

پسرا به دخترایی دارند که سیبیلو هستن دارن :)))

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
#تبلیغــات


اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما گوشی های هوشمند ببیشتر در چه اموری استفاده می شوند؟
#تبلیغات
#حمـایت از مـا

دوست عزیزم،اگر از مطـابی که ملس آبـــاد در اختیارات گذاشتــه و ازشون استفاده کردی و خوب بوده،ودرک میکنی حمایت از ما به نحوه ی تشکر از ماست، پس کد لوگوی وبسایت ما را در وب خود قرار دهید.باتشکر

# کــدQRملس آبـــاد
آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 1,214
  • بازدید سال : 6,269
  • بازدید کلی : 45,300
  • #



    # تبلیغات

    # اخبـــار روز

    # اخبـار سیـاسی


     # اخبـار فنـاوری اطلـاعات


    # اخبـار دانـش


    # اخبـار بین الـملـل


    # اخبـار فرهنـگی


    # اخبـار جـامعه


    # اخبـار ورزشــی