loading...
malasabad.ir || مـلـس آبـــاد
عـلـیــرضــا بازدید : 47 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)


رعدوبرق

رعد و برق در فلوریدا

ببر

شیطنت بچه ببر باغ وحش مانیلا در فیلیپین

بچه

نجات این پسربچه توسط آتش نشانان بعد از گیر افتادن در سطل

خرگوش

خرگوشی با موهای بسیار عجیب در انگلستان

عـلـیــرضــا بازدید : 161 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن - هردو بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

مسعود رایگان بازیگر سینما و تئاتر و رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

احمد حامد (تهیه کننده) - فاطمه معتمدآریا (بازیگر)
بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی - هر دو بازیگر

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

مائده طهماسبی و فرهاد آئیش هر دو بازیگر

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

راما قویدل (کارگردان) - مهسا کرامتی (بازیگر)

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

مهدی هاشمی و گلاب آدینه - هر دو بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

لیلا حاتمی و علی مصفا - هر دو بازیگر سینما

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

امین حیایی بازیگر و نیلوفر خوش خلق - هر دو بازیگر سینما

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

رامبد شکرابی و حدیث فولادوند - هردو بازیگر سینما و تلویزیون
 بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

 

 پیمان قاسم خانی بازیگر و فیلمنامه نویس و بهاره رهنما بازیگر سینما

بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان-+-عکس

عکس زوج های بازیگر ایرانی. تصاویری از بازیگرانی که با هم ازدواج کرده اند. عکس های جالب از زوج های بازیگر سینما و تلویزیون.

 

عـلـیــرضــا بازدید : 32 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

يواخيم لو، سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان که روز گذشته (سه‌شنبه) به همراه بازيکنان و کادرفني اين تيم با جام قهرماني به برلين آلمان بازگشت، به شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» گفت: اين عنوان قهرماني يک بار ديگر باعث تقويت ما خواهد شد و بايد بگويم اين تيم چشم‌انداز خوبي دارد. با توجه به بازيکنان جوان زيادي که در اختيار داريم و به خوبي تعليم ديده‌اند آينده فوق‌العاده‌اي در انتظارمان است.


«بازيکنان آلمان هميشه نشان داده‌اند ترسي در وجودشان نيست و هرگز از چيزي هم نترسيده‌اند»،‌ وي با بيان اين جمله افزود:‌ هدف‌ بعدي ما قهرماني در رقابت‌هاي يورو 2016 فرانسه است. مي‌توانم تصور کنم که به زودي سلطه آلمان بر فوتبال جهان را تجربه خواهيم کرد، دوره‌اي که پيش از اين متعلق به اسپانيا بود. تمام چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که عقب نخواهيم نشست و نمي‌گوييم که ديگر بس است!

لو که قراردادش با فدراسيون فوتبال آلمان در سال 2016 به پايان مي‌رسد، در پايان اظهار داشت: همچنان از سرمربيگري آلمان لذت مي‌برم، چون هنوز برايم لذت‌بخش است.

يواخيم لو که در سال 2006 هدايت آلمان را برعهده گرفت موفق شد اين تيم را به قهرماني جام جهاني 2014 برساند تا چهارمين قهرماني ژرمن‌ها در تاريخ رقابت‌هاي جام جهاني رقم بخورد. آنها پيش از اين در سال‌هاي 1954، 1974، 1990 هم اين جام را فتح کرده بودند.

بازيکنان و اعضاي تيم ملي آلمان روز گذشته (سه‌شنبه) با جام قهرماني جام جهاني 2014 برزيل در فرودگاه شهر برلين به زمين نشستند و مورد استقبال بيش از 500 هزار نفر قرار گرفتند.

مــســیــــح بازدید : 41 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

به نقل از پایگاه اطلاع رسننی ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی بخاطر بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی آرژانتین قدردانی کرد.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

*جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند و شگفتی آفریدند

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر اراده و شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند. بدینوسیله از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی که با بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین دل ملت را شاد کردند و شگفتی آفریدند تشکر می کنم.

گرچه نتیجه در دقایق آخر رقم خورد اما برای اینجانب ۹۰دقیقه بازی زیبای شما و امیدی که تا لحظه آخر به پیروزی داشتید غرور افرین بود. خسته نباشید. موفقیت بیشتر شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

مــســیــــح بازدید : 39 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

پس از بازی جوانمردانه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برابر ارژانتین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد: واقعا به تیم ملی ایران افتخار می کنم.

"جان کری" وزیرخارجه آمريکا بازی دلاورمردانه بازیکنان تیم ملی ایران را در برابر آرژانتین تحسين کرد.
 "جان کری" در صفحه توئیتر خود نوشت، تیم ملی فوتبال ایران، دست مریزاد وخسته نباشید. علیرغم نتیجه، بازی زیبای شما قابل تحسین است

مــســیــــح بازدید : 47 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

متاسفانه مطلع شدیم که پدر گرامی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) عزیز به رحمت ایزدی پیوستن.

در همین امر تیم مدیریت مـلـســ آبـــاב به نوه ی خود این مصیبت وارد شده را به عموپورنگ عزیز و خانواده ی محترمشون تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم این غم آخرشون باشه.

زمان و مکان مراسم ختم پدر داریوش فرضیایی

مراسم ختم زنده یاد فرضیایی روز دوشنبه ۲ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در مسجد بلال واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از پارک وی، جنب صداوسیما برگزار می‌شود.

عکس یـادگاری عمو پورنگ در آخرین روز هـای حیات پدرشون

 

 

مــســیــــح بازدید : 29 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

 

غیور مردان ایرانی تمامی جهان را غرق در حیرت کردند

 

ایران و آرژانتین

 

ما نیز به نوبه خود بازی شجاعانه و تحسین برانگیز شیرمردان ایرانی

مقابل تیم پرستاره و مدعی قهرمانی جام جهانی ( آرژانتین ) را تبریک میگوییم

با اینکه با بدشانسی تمام و اشتباه داوری در آخرین

  لحظات بازی دروازه ایران باز شد .

بعد از بازی چندی از بزرگان فوتبال ، بازی ایرانیان را تحسین کردند

به امید بازی قدرتمند مقابل بوسنی و صعود به مرحله بعد

 

بجنگ و تجربه کن شکست فاجعه نیست...(محسن چاوشی)

 

 ایران و آرژانتین

 

تیم مدیریت مـلـســ آبـــاב

حـــــامــــد بازدید : 257 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

 به گزارش سایت صراط نیوز: شاهین نجفی ، خواننده هتاک به امام نقی(ع) که چندی پیش سر مسئله توهین های وی به یکی از ائمه جنجال بسیاری بپا کرد در تازه ترین توهین به مخاطبان خود اقدام به برهنه شدن در کنسرت کرد. او که پس از خواندن اهنگ نقی به شدت در میان مردم ایران منفور شده بود در جدیدترین اقدامش در اواخر کنسرت خودش در تورنتو کانادا به همراه سایر اعضای باندش لخت شد تا بار دیگری افتضاحی جدید را بر کارنامه خود بیافزاید .

 

حـــــامــــد بازدید : 75 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

بس کنید خانم ها و آقایان هنرمند!

در حاشیه رویه عجیب شبکه نسیم برای خنداندن «ما»


شبکه نسیم بر اساس یک نیازسنجی شکل گرفته، نشاط و سرگرمی از الزامات اولیه زندگی بشر است آن هم درشرایطی که جوامع هر روز عبوس تر می شوند. اما آیا این شبکه با روش پیش رو می تواند موفق باشد؟ نسیم ما را سرگرم می کند یا ....

خشت اول شبکه نسیم کج گذاشته شده و اگر مسولان تلویزیون دیر بجنبند دیگر کاری از دست شان بر نمی آید. کم کم عمر افتتاح رسمی این شبکه به چهل روز می رسد اما در این مدت نشانی از نشاط و سرگرمی در آن دیده نمی شود و متاسفانه توهین به شعور مخاطب جای آن را گرفته.شما هم اگر گاه گداری مسیرتان به نسیم افتاده متوجه شده اید که این شبکه فقط چند برنامه تولیدی دارد (حدود سه ساعت) و مابقی تکرار است و تکرار. اگر برنامه ها قابل تامل بودند می شد تکرار چندین باره آن ها در طول شبانه روز را به خاطر نوپا بودن شبکه توجیه کرد اما متاسفانه تمامی شان فاقد کیفیت هستند و همان یک بار هم مخاطب را دلزده می کنند.

آقای رشیدپور چرا ساختی؟

«عینک آفتابی» برنامه ای است که ساعت 22 هر شب به مدت نیم ساعت با اجرا،تهیه کنندگی،نویسندگی و کارگردانی رضا رشید پور روی آنتن می رود. رشیدپور با سری برنامه های شیشه ای اش توانست نظر خیلی ها را به سمت خود جلب کند. او با تکیه بر عنصر جذابیت ، چهره های مطرح سینما را به برنامه اش آورد و تلاش کرد تاک شو های متفاوتی تحویل مخاطبان بدهد،در نهایت با همه انتقادهایی که متوجه اش بود نمره قبولی گرفت. بر اساس همین پشتوانه بود که«عینک آفتابی» وسوسه برانگیزترین برنامه شبکه نسیم برای تماشا لقب گرفت. رشیدپور در قامت مرد همه فن حریف (نویسنده،کارگردان،بازیگر،مجری،تهیه کننده) وارد گود شد تا این گونه استعدادش را محک بزند. طبعا پخش چند قسمت اول معیار خوبی برای سنجش عیار «عینک آفتابی» نبود اما دو رقمی شدن تعداد برنامه نشان داد رشیدپور این بار وارد مسیر اشتباهی شده و ظاهرا قصد بازگشت از طریق دوربرگردان را هم ندارد!

 «عینک آفتابی» فاقد هر گونه نوآوری است؛ لحن و شیوه اجرای رشیدپور کپی برداری ناشیانه ای از اجرای مهران مدیری است، آیتم ها همه تقلید «ساعت خوش» است. متن ها همه ابتدایی اند و بر اساس کلیشه های دستمالی شده نوشته می شوند. بازیگران غالبا استعداد کار کمدی ندارند و خوش خیالی است تصور کنیم از دل آن نسل طلایی «ساعت خوش» بیرون می آید. ضمن آن که «عینک آفتابی» تصور می کند مردم در دهه شصت مانده اند که کپی «ساعت خوش» آن ها را سر کیف بیاورد. همین الان «شوخی کردم» مهران مدیری را به زور می بینند ؛ چه برسد که بخواهند با کلیشه های «عینک آفتابی» ریسه بروند.

از همه بدتر دست کم گرفتن شعور مخاطب است؛چه کسی به این جوک های بی مزه که فوق العاده بی مزه تعریف می شوند، می خندد؟ «یه مرده می خوره به نرده بر می گرده» آقای رشیدپور تاریخ اختراع این جوک را می دانید؟ مخاطب شما در حد این جوک ها است؟

از همه بدتر دست کم گرفتن شعور مخاطب است؛چه کسی به این جوک های بی مزه که فوق العاده بی مزه تعریف می شوند، می خندد؟ «یه مرده می خوره به نرده بر می گرده» آقای رشیدپور تاریخ اختراع این جوک را می دانید؟ مخاطب شما در حد این جوک ها است؟

«فریبا هستم ، کاملا هستم ، خوشحال هستم ، ....» خودتان به این آیتم می خندید؟ نگارنده خوب می داند جنس شما از قماش سازندگان کمدی های موسوم به سخیف نیست، پس لطفا بی خیال شوید یا فکری اساسی به حال برنامه تان کنید. شعورمخاطب به کنار،مراقب محبوبیت خودتان باشید شاید فرصت عرض اندام به این خوبی دیگر برای تان فراهم نشود.

 

بس کنید خانم ها و آقایان هنرمند!

 

خانم بختیاری شما چرا؟

بهنوش بختیاری بازیگر محبوبی است. بخشی از محبوبیتش حاصل سریال های پرطرفداری مثل «خانه به دوش» و «شب های برره» است و بخشی به خاطر مرام مردمی اش. دایره بازی های کارنامه او آثار کمدی است ؛ اشکالی هم ندارد. او برای وسعت این دایره در برابر پیشنهاد اجرا نتوانست مقاومت کند و با برنامه «آبرنگ» به نسیم آمد. قسمت زیادی از برنامه نگذشته و تا 52 قسمت فاصله زیاد است منتهی برای قضاوت، همین چند برنامه کافی است. او جلوی دوربین می نشیند و با تلفیق واقعیت و تخیل از خاطرات با مزه زندگی اش می گوید و گاهی جوک تعریف می کند. گاهی هم میکروفن به دست وارد شهر می شود و از شهروندان محترم تقاضا می کند جوک تعریف کنند. این برنامه جوک محور هم دقیقا شعور مخاطب را هدف قرار داده ؛ جوک های تکراری و بی مزه با روایت غیر جذاب سر کار خانم بختیاری. تلاش های این بازیگر محترم برای شاد کردن مردم متاسفانه (و البته ناخواسته ) به سمت لودگی می رود. کاش او زودتر متوجه این موضوع شود و بداند ادامه این رویه خودزنی تمام عیار است که حاصلی جز از دست دادن اعتبار حرفه ای اش ندارد.

راستی شما به خاطرات سرکار خانم بختیاری می خندید؟ مثلا این که در پارک شهر یک نفر را با برادرش اشتباه گرفته و محض مزاح پس گردنی به او نواخته اما خیلی زود متوجه می شود که آین آقا برادرش نیست و ... جوک معروف «تفاوت همسر با بز »خنده دار است؟

هاونگ ، ورود ممنون و بی حرمتی به حریم خصوصی

دو برنامه دیگر یعنی «هاونگ» و «ورود ممنون» هم افزوده ای نسبت به «عینک آفتابی» و «آبرنگ» ندارند. محور اصلی آن ها نیز جوک است به همراه مشتی کلیپ و عکس. حالا برچه اساسی فیلم های منتشر شده در اینترنت در رسانه ملی و برنامه «هاونگ»پخش می شود باید خودشان پاسخگو باشند. شما حاضرید فیلم خصوصی تان بدون اجازه روی آنتن برود؟ باور کنید این اتفاق رخ داده و بعد هم آقای مجری در قامت مصلح اجتماعی مثلا به آن بنده خدا که از آمپول می ترسد، پندهایی می دهد.

تلاش های سرکار خانم بختیاری برای شاد کردن مردم متاسفانه (و البته ناخواسته ) به سمت لودگی می رود. کاش او زودتر متوجه این موضوع شود و بداند ادامه این رویه خودزنی تمام عیار است که حاصلی جز از دست دادن اعتبار حرفه ای اش ندارد.

نسیم تا کی دوام می آورد؟

این سوالی است که شاید بهتر بود این گونه طرح می شد: نسیم کی موفق می شود؟ مسلما با رویه پیش رو مردم فرهیخته ما ترجیح می دهند با نشاط و سرگرم نباشند. ضمن آن که تعداد جوک های به اصطلاح پاستوریزه به زودی تمام می شود؛ نسیمی ها آن وقت چه می خواهند بکنند؟ کار متاسفانه دست کاردان نیست وگرنه مملکت ما استعداد کم ندارد. رضا عطاران،مهران مدیری،مهران غفوریان،داریوش کاردان، سروش صحت، برادران قاسمخانی،سعید آقاخانی و ... دست پرورده تلویزیون هستند ولی در نسیم جایی ندارند. کمی آن طرف تر برنامه بی تکلف «قند پهلو» نمونه خوبی برای برنامه سازی است؛هم سرگرم می کند ، هم می خنداند و هم به مخاطب معلومات تازه می دهد. تازه حساب طنازان «جمعه ایرانی» در رادیو جدا؛ چندین نسل با آن بزرگ شده اند و دریغ از سر سوزن توهین به شعور شان... هم خوب می خندانند و هم خوب دردها را بیان می کنند.

حـــــامــــد بازدید : 51 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

درباره «خندوانه» که گام نخست را محکم برداشت


نخستین قسمت برنامه «خندوانه» دوشنبه (19 خرداد) روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهمان ویژه این برنامه علی کفاشیان بود و به سوالات غیر متعارف رامبد جوان پاسخ های بامزه ای داد

همین چند روز پیش بود که رویه نسیم دستمایه یادداشتی انتقادی شد البته همچنان بر این نظر هستیم مگر آن که اتفاقی چون «خندوانه» ادامه داشته باشد.

رامبد جوان اما در نخستین برنامه موفق عمل کرد؛ سر و شکل برنامه او نشان داد که با حساب و کتاب وارد گود شده و می توان به تداوم موفقیت آن خوشبین بود. مهم ترین شاخصه «خندوانه» عدم تقلید از برنامه های دیگر است؛ برای همین حتی وقتی دوربین برای تهیه گزارش به سطح شهر می رود شاهد نوآوری هستیم. آیتم ها کشدار نیستند و مردم جلوی دوربینجوک تعریف نمی کنند!

جوان برای برنامه اش یک استودیو ساده تعبیه کرده و با انجام تست خنده هر بار تعدادی از مخاطبان را به عنوان بخشی از آکسسوار روی صندلی می نشاند. واکنش های آن ها موقع گفت و گو با مهمان ویژه و مشارکت در فرآیند مصاحبه ، باعث می شود شرکت کنندگان آکسسوار بی روح نباشند و همین به پویایی برنامه کمک کنند. برنامه ایده های جذاب دیگر هم دارد که عمده ترین آن دعوت از چهره های خاص برای انجام گفت و گوهای خاص است حال جوان تا چه حد از این پتانسیل بهره می برد در آیند مشخص می شود.

رامبد جوان تجربه سال ها بازیگری و کارگردانی آثار کمدی را دارد ؛ این پشتوانه به همراه استفاده از یک تیم تولید مطلوب، سر و شکلی حرفه ای به «خندوانه» بخشیده. دیگر برنامه های نسیم فاقد این سر و شکل هستند و همین پاشنه آشیل آن ها شده است. شاید تنها چیزی که به مرور علیه «خندوانه» شود، خود جوان باشد! او طبق یک مشخصه ذاتی آدمی اگزجره (دارای رفتار اغراق آمیز ) است که بارها و بارها در بازیگری و اجرای تلویزیونی اش شاهد بوده ایم و حالا سخت ترین کار او کنترل خودش است.

 کفاشیان؛ برگ برنده اول

جوان قصد دارد با دعوت از چهره های شاخص گفت و گوهایی خندوانه وار روی آنتن ببرد. در گام نخست موفق بود و صد البته علی کفاشیان هم او را بخوبی همراهی کرد. متن پیاده شده گفت و گو را بخوانید شاید برای شما هم جذاب باشد. هر چند حتی با تصور میمیک چهره و لحن با مزه رئیس فدراسیون فوتبال هم نمی توان شوخ طبعی های او را در قالب نوشتار منتقل کرد.

در طول روز چقدر می خندید؟

خجالت می کشم اخم داشته باشم. اگر هم عصبانی شوم توی خودم می ریزم ولی در محیط کاری اخم نمی کنم. البته موقع مسابقات دچار استرس می شوم هر کاری کنم خنده ام نمی گیرد.

از بس می خندید دکتر نمی روید.درست است؟

دائم ورزش می کنم این باعث شادابی می شود، خنده هم مزید بر علت است.

رابطه تان با عادل فردوسی پور چطو است؟

12 شب به بعد با او مشکل دارم. تازه این موقع شب موتورش روشن می شود من هم دقیقا وقت خوابم است. یک بار حدود ساعت یک و نیم بود تلفن زنگ خورد، خانمم بیدارم کرد ، ترسیدم گفته کیه این موقع شب؟گفت آقای فردوسی پور پشت خطه. (خنده حضار) من نمی دانم بقیه کار و زندگی ندارند تا این موقع شب بیدار هستند. البته صبح سه شنبه جلسه کمیته ملی المپیک داریم و باید زود بخوابیم که عادل نمی گذارد! یک بار قرار بود مهمان «صبح بخیر ایران» باشم چون دیر خوابیدم اصلا روی آنتن نمی توانستم بخندم. البته خنده باید بیاید به زور که نمی شود.

شده مسئولان بالاتر به شما بگویند کمتر بخندید و جدی تر باشید؟

بله می گویند چرا این قدر مسخره بازی در می آوری! همین چند روز پیش گفتند یک مقدار جدی باش ؛ چرا همه چیز را به مسخره می گیری؟ خیلی از مسئولان می گویند باید اخم داشت تا بقیه ازت حساب ببرند ولی من کارم را با خنده پیش می برم کسی هم دلخور نمی شود. اوایل تیم ملی که می باخت همه از خنده من لج شان می گرفت. من هم خوشحال می شدم که لج شان در آمده!

یعنی از لج دیگران می خندید یا خنده تان واقعی بود؟

واقعا می خندیدم. ضمن این که زورمان به مطبوعات نمی رسد بلکه این طوری لج شان را دربیاورم.

رامبد جوان تجربه سال ها بازیگری و کارگردانی آثار کمدی را دارد ؛ این پشتوانه به همراه استفاده از یک تیم تولید مطلوب، سر و شکلی حرفه ای به «خندوانه» بخشیده. دیگر برنامه های نسیم فاقد این سر و شکل هستند و همین پاشنه آشیل آن ها شده است.

نامرئی بودید کجا می رفتید؟

جایی که خبرنگاران من را نبینند. یا هم می رفتم پیش آن ها و هر چیزی می نوشتند خط می زدم. خبرنگارها منتظرند اتفاقی بیفتد ؛ ما دیگر گرفتاریم.

شده از کسی عذرخواهی کنید؟

اگر اشتباه کردم باشم بله. یا مثلا پسرم می گوید پول بده می گویم :عذر می خواهم ندارم. (باز هم خنده حاضران) بله عذر خواهی می کنم ولی می گویند بعد از باخت تیم ملی عذرخواهی  کن؛ آخه مگه من باخته ام ؛ این جور عذرها نمایشی است و من دوست ندارم.

خواب تان چطور است؟

خیلی خوب ... رلکس...

غذا چطور؟

معمولا کم غذا می خورم ؛ سال هاست مراعات می کنم؛ بالاخره ما که آخر مرض می گیرم این طوری یک کم دیرتر مبتلا می شویم.

 

وقتی همسر کی روش شک می کند!

 

ماجرای شک همسر کی روش

در میانه گفت و گو رامبد جوان از جدی بودن کی روش پرسید: « بله کسی جرات ندارد پیش او بخندد اما من را که می بیند یک لبخند ملیح می زند؛ بالاخره در برابر خنده همیشگی ما یک لبخند چیزی نیست.»

کفاشیان بعد از این مقدمه سراغ یک خاطره با مزه رفت:« یک روز کی روش از دست من دلخور بود. شب پیش خودم گفتم چطور از دلش در بیاورم. پیامک زدم : I MISS YOU نگو همان شب خانمش برگشته بود ایران؛ پیامک را که دید شک کرد و بلافاصله همان 12 شب  به من زنگ زد. از آن موقع هر وقت می خواهم کی روش را تهدید کنم می گویم I MISS YOU.

حالا که بحث کی روش شد اشاره به یک نکته دیگر مصاحبه هم جالب است؛ کفاشیان درباره ماجرای کوتاه شدن لباس های تیم ملی فوتبال قضیه آب داغ را با شوخی مطرح کرد و گفت: لباس ها با آب داغ شسته و کوتاه شدند من هم گفتم خب با آب ولرم بشورید. او سپس به مساله مهمی اشاره کرد که نباید این فرهنگ یک بار مصرفی نهادینه شود:«الان بچه های تیم ملی یک بار لباس را می پوشند و برای بازی بعد لباس جدید می خواهند در حالی که با شستن لباس می شود بارها از آن استفاده کرد. وگرنه تیم ملی مشکل لباس ندارد.»

فرصت سوزی نسیم

شبكه نسیم ‌حسابی ویژه روی خلاقیت و محبوبیت رامبد جوان باز كرده بود. «خندوانه» اما در بدترین زمان ممكن به آنتن رسید؛درست همزمان با نخستین ویژه برنامه جام جهانی شبكه سه با اجرا و تهیه كنندگی فردوسی پور و حضور یك مهمان ویژه یعنی دونگا. مطمئنا مخاطبان نه چندان زیاد شبكه نسیم دوست ندارند هیجان پیش از مسابقه جام جهانی را از دست بدهند و ترجیح شان «بیست چهارده » عادل است. تازه سوت بازی ها از پنج شنبه به صدا در می آید و غالب مخاطبان تلویزیون به سمت شبكه سه سرازیر می شوند. كمی بعد هم نوبت سریال ها و برنامه های مناسبتی شبكه ها در ماه رمضان است و این یعنی شبكه نسیم، «خندوانه» و رامبد جوان بی موقع نفس كِش طلب كرده اند. کاش در فرصت دیگری این .برنامه روی آنتن می رفت.

حـــــامــــد بازدید : 41 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)
اقدام عجیب یک زن و شوهر در مراسم عروسی شان، انتقادات زیادی را برانگیخته است.
به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «دیلی میل»، این زن و شوهر که در تنسی آمریکا زندگی می کنند، تصمیم گرفتند دختر یک ماهه خود را هم در مراسم عروسی شان همراه ببرند، اما برای این کار، دست به کاری عجیب زدند و دختر کوچولو را در دامن لباس عروس گذاشتند.
البته عروس خانم می گوید، دختر کوچولویش «بیدار بود و جایش هم کاملا امن بود»، ضمن اینکه «مسیح مراقبش بود».
ظاهرا پشت لباس عروس جایی برای گذاشتن کودک یک ماهه تعبیه شده بوده اما این کار، به خصوص در اینترنت انتقادات زیادی را برانگیخته. با این حال، مادر کودک می گوید از کارش پشیمان نیست.
 
 
عـلـیــرضــا بازدید : 48 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شما بند کفشتان را به چه روشی می‌بندید؟ اصولا با چند روش از انواع بستن و گره زدن بند کفش آشنایی دارید؟ اگر جزو کسانی هستید که یک روش بییش‌تر نمی‌شناسند، نگاهی به تصاویر پی آمده چند طریقه دیگر را پیش رویتان می‌گذارد. امتحان کنید، شاید اسان‌تر باشد یا حداقل تغییری در شیوه همیشگی بستن بندهای کفشتان ایجاد کند.

جام جم سرا:

.

.

.

.

.

منبع:ویستا

عـلـیــرضــا بازدید : 59 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به گفته ی آقای "یوری بلوف" مدیرکل موسسه ی علمی-تحقیقاتی ابزارسازی "تیخامیروف"، جنگنده ی "یاک-130" در حال حاضر به عنوان یک جنگنده ی آموزشی- نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و در آینده ای نزدیک با نصب تجهیزات رادارهای نوین ساخت همین مرکز، به یک جنگنده ی جت تهاجمی سبک تبدیل خواهد شد.

جنگنده ی "یاک-130" با نام گذاری ناتو "Mitten " یک هواپیمای جنگنده ی آموزشی-نظامی سبک است که برای جایگزینی هواپیماهای آموزشی " ال-۳۹ آلباتروس" در نظر گرفته شده است. نکته حائز اهمیت اینجاست که جنگنده ی یاک-130 یک هواپیمای کاملا جدید بوده (منظور این که مدل پیشرفته شده ی جنگنده ای نبوده و طراحی و ساخت آن منحصربفرد است) و نخستین جنگنده ی ساخت روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به شمار می آید.

از مهمترین وظایف جنگنده ی جدید می توان به آموزش دانشجویان دانشکده های خلبانانی برای آشنایی با جنگنده های نسل چهارم و پنجم و همچنین آشنایی کارآموزان با نحوه ی هدایت جنگنده ها در شرایط مسائد و نامسائد جوی برای حمله و مورد اصابت قرار دادن اهداف هوایی و زمینی اشاره نمود.

جنگنده ی یاک جدید به سامانه شبیه سازی میدان نبرد مجهز می باشد. از استفاده های مهم این سامانه ی می توان به صحنه سازی میدان نبرد و نابودی اهداف به کمک مهمات مشقی، هماهنگی واحد میان جنگنده ها، شبیه سازی برخورد انواع موشک ها و بمب ها به اهداف زمینی خصوصاً شبیه سازی برخورد موشک ها به پدافندهای دفاعی زمین به هوای دشمن را صحنه سازی نمود. این جنگنده همچنین به 9 گره ی تعلیق برای سوخت گیری و نصب انواع تسلیحات نظامی مجهز می باشد. جنگنده ی جدید می تواند در شرایط نسبتا ناهموار زمین، فرود و برخاست داشته باشد. در صورت بروز درگیری با دشمن، یاک-130 می تواند ماموریت های یک جنگنده ی شکاری سبک، نظیر نابودی تاسیسات و اهداف مشخص زمینی و نابودی اهداف هوایی کم سرعت را برعهده بگیرد.

از مشخصه های بارز جنگنده ی یاک-130 می توان به طراحی کاملا آیرودینامیک و توان بالای حمل تجهیزات و مهمات اشاره نمود. بدین ترتیب یاک جدید می تواند انواع مانورهای هوایی در تمامی شرایط جوی و تصمیم گیری موثر مامورت های نظامی که تنها از عهده ی جنگنده های مدرن و پیشرفته ی روز دنیا بر می آید را با موفقیت انجام دهد. گذشته از مانور خوب و موثر، می توان به تفاوت توان پرواز این جنگنده در سرعت های پایین اشاره نمود. یاک-130 می تواند تا سرعت 1060 کیلومتر در هوا اوج گرفته و مسافتی حدودا معادل 2000 کیلومتر را سپری نماید.منبع:صدای روسیه

منبع:صدای روسیه

#تبلیغــات


تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما گوشی های هوشمند ببیشتر در چه اموری استفاده می شوند؟
#تبلیغات
#حمـایت از مـا

دوست عزیزم،اگر از مطـابی که ملس آبـــاد در اختیارات گذاشتــه و ازشون استفاده کردی و خوب بوده،ودرک میکنی حمایت از ما به نحوه ی تشکر از ماست، پس کد لوگوی وبسایت ما را در وب خود قرار دهید.باتشکر

# کــدQRملس آبـــاد
آمار سایت
  • کل مطالب : 354
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 5,095
  • بازدید کلی : 44,126
  • #



    # تبلیغات

    # اخبـــار روز

    # اخبـار سیـاسی


     # اخبـار فنـاوری اطلـاعات


    # اخبـار دانـش


    # اخبـار بین الـملـل


    # اخبـار فرهنـگی


    # اخبـار جـامعه


    # اخبـار ورزشــی